?

Log in

GET WELL SOON KELLE - An Inquisitive Tooks daily Diary [entries|archive|friends|userinfo]
An_Inquisitive_Took

[ website | My Website ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

GET WELL SOON KELLE [Jun. 17th, 2004|12:28 pm]
An_Inquisitive_Took

a_i_t

[random_lissa]
[mood |chipperchipper]
[music |LALALALA - Something in my head!]

I just wanted to post a *GET WELL* message for Kelle..
All of us here are hoping that the crappy flu doesn't kill you too much and we can't wait till you are better so you can continue in your usual boy-perving ways!!!

*Mel
linkReply

Comments:
[User Picture]From: amyrandom
2004-06-16 07:38 pm (UTC)
actually perving might be a good cure kelle. Hope you are feeling better soon!! Don't worry about the AIT site.....Mel and I will take over it, I mean take care of it!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: random_lissa
2004-06-16 10:54 pm (UTC)
ahh nice save there ames!!very slick! i think you might've just really scared her!!! LOL
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: kelle77
2004-06-17 03:26 am (UTC)
Awwwwwwww thx guys. Im still suffering but not as bad as yesterday. Tho I have been perving over Seanie & Billy so maybe they are curing me. Hate being ill. you would think I would be used to it by now LOL.

(Reply) (Thread)
[User Picture]From: the_modette
2004-06-17 03:51 pm (UTC)
Oh yeah...boy perving or Hobbit perving is a GREAT way to fight illness!! Look after yourself list mum!
(Reply) (Thread)
From: pip_rox_my_sox
2004-06-17 10:52 pm (UTC)

heya

hey do u have aim?
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: random_lissa
2004-06-18 02:18 am (UTC)
i am agreeing with everyone else!!! Boy-perving does help you feel better!!! i have caught a cold which i have to get rid of by tuesday night.. watched ROTK extras this arvo.. feel a lot better already!!!

Yay another poster.. hello pip_rox_my_sox.. welcome!!!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: amyrandom
2004-06-20 07:24 pm (UTC)
Hope you feeling a bit better Kelle. You may have noticed Mel and i did not manage to take over AIT but never fear - we are watching and waiting just like stalkers. Hmmm...that reminds me that Billy is a stalker. Mmmm....Billy
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: random_lissa
2004-06-20 09:02 pm (UTC)
LOL... i wish billy was my stalker.. but thats enough on that...

i am not a stalker... I just happen observe everything that is going on.. like a stalker.. but not a stalker!!!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: amyrandom
2004-06-21 03:50 am (UTC)
Then i shall stalk on my own and you can follow me around
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kelle77
2004-06-20 10:12 pm (UTC)
Im deff not a stalker. I prefer the phrase Professional crazed fan LOL
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: amyrandom
2004-06-21 02:13 pm (UTC)
O i like that phrase!! May i also use it?
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: random_lissa
2004-06-21 06:10 pm (UTC)
hey that is a good phrase... it'd look cool on a shirt!!!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: amyrandom
2004-06-21 07:46 pm (UTC)
And then people wouldn't have to ask wot you do for a job - they could just look at your top
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: kelle77
2004-06-22 01:09 pm (UTC)
Yey sure u can use that phrase, I stole it from Jack in Will & Grace. LOL.
I was thinking of getting it on a t shirt.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: amyrandom
2004-06-22 03:06 pm (UTC)
you could make a largea mount of the t-shirts and send one to billy for his birthday
(Reply) (Thread)